سفر کنیم تا سالم بمانیم!
نوشته شده توسط : pari

گروه تحقیقاتی مذکور به این نتیجه رسیدند که اگر افراد قبل از ابتلا به بیماری­ها و کسالت­های جدی که بعضاً قابل جبران نیستند، به‌طور مرتب به گردش و سفر بروند، به‌طوری‌که هیچ­گاه زندگی­شان رنگِ یکنواختی به خود نگیرد، ناخودآگاه میزان بیماری­های روحی و حتی جسمی در خانوادۀ آن‌ها کاهش خواهد یافت. از طرفی سفر کردن، فواید دیگری را نیز به دنبال دارد که در شکل­گیری شخصیت انسان­ها می­تواند به­سانِ کلاسِ درسی باشد که البته لذت­بخش و فرح­بخش نیز هست.

سفر با جیبِ خالی

شاید مهم‌ترین مانع برای سفر کردن، ترس از هزینه­هایی مثل بنزین، کرایه، هتل و... باشد اما باید بدانید هیچ­کدام ازین موارد نمی­تواند دلیل قانع­کننده­ای برای پرهیز از سفر باشد. تاریخ به ما می­گوید بسیاری از جهانگردها و سیاحان بزرگ، سفر خود را با جیب خالی و از گردشگاه­های نزدیک به محیط زندگی خود شروع کرده­اند. یک گردشِ یک‌روزه در حومۀ زادگاهتان و یا صعود به نزدیک­ترین کوه به محل زندگی‌تان، می­تواند شروع خوبی برای ریختن ترستان از سفر باشد.

سفر به معنای بارکِشی نیست

یکی دیگر از مشکلات ما برای سفر، این است که انتظار داریم کل اتاق­خوابمان در سفر همراهمان باشد! یادتان نرود که یکی از جذابیت­های سفر تجربۀ شرایط تازه در محیط­های تازه است، پس اگر در سفر بالش نازنینتان را همراه نخواهید داشت یا از دیدن سریال مورد علاقه­تان بازمی­مانید، به خود سخت نگیرید. سفر دقیقاً برای همین اختراع شده که بخشی از آنچه به آن عادت داریم را برای مدتی کنار بگذاریم و جورِ دیگری زندگی کنیم.

اگر قبل از هر سفر، به شرایط مقصد و برنامۀ سفرتان کمی فکر کنید، وسایل ضروری و موردنیاز برای طول راه و مدت اقامتتان را می‌شناسید. یک مسافر خوب کسی نیست که همه‌چیز را با خود همراه خواهد برد، بلکه کسی است که فقط آنچه به آن نیاز دارد را به بهترین شکل و بسته­بندی با خود به سفر می­برد. به همین خاطر است که جهانگردهای حرفه­ای گاهی با یک کوله­پشتی به آن‌سوی دنیا سفر می­کنند ولی ما برای یک مسافرت یک‌روزه، رنجِ به دوش کشیدن چمدان­های سنگین را به جان می‌خریم!

کوتاه ولی مرتب به سفر برویم

یکی دیگر از تصورات اشتباهی که مانع از بستن باروبنه و رهسپار سفر شدن خواهد شد، این است که «سفر کوتاه که فایده ندارد!» این فکر همان‌قدر غلط است که بگویید «خوردن وعدۀ سبک غذایی که آدم را سیر نمی­کند!» شاید یک وعدۀ مختصر غذایی به‌اندازۀ یک وعدۀ مفصل و سنگین شما را کاملاً سیر نکند اما در شرایط اضطراری نخوردن همان وعدۀ سبک، شما را از پا در خواهد آورد. برای همین، اگر کارمند یا دانشجو هستید و یا به هر دلیلی وقت سر خاراندن ندارید، لازم نیست حتماً به فکر سفر چندماهه باشید؛ یک تعطیلات آخر هفته هم فرصت خوبی برای تجربۀ یک سفر است تا خستگی چند هفته یا ماه را از تنتان بیرون کند.

مطمئن سفر کنیم

سفر کردن لزوماً به معنی ماجراجویی و ریسک کردن نیست. شاید افرادی دوست دارند لذت سفر به‌سوی مقصدی نامعلوم و خوابیدن زیر نور ماه در دل طبیعت را تجربه کنند ولی مطمئناً همه این‌طور نیستند. خصوصاً برای کسانی که محدودیت زمان دارند و یا به هر دلیلی دوست دارند یک سفر مطمئن را تجربه کنند، بهتر است از تورهای آژانس­ها استفاده کنند. این تورها در بازۀ زمانی معلوم، با برنامۀ مشخص و علمی، شما را به دیدن شگفتی­ها می­برند.

آژانس خوب، چه آژانسی است؟

یک آژانس خوب، می­داند شما از سفر چه انتظاری دارید و دقیقاً همان را برایتان می­آفریند. داشتن تورهای متنوع به انواع شهرهای داخلی و خارجی، کیفیت کاری مناسب در ارائۀ خدمات و جذب مشتری، برنامه­ سفرهای کارشناسی­شده و حرفه­ای، دقت و نظم و امینت در کار و در نهایت رضایت و آسایش مسافرین مهم‌ترین ویژگی­های یک آژانس مسافرتی خوب است که شما می­توانید بهترین خاطره­ها را با آن بسازید.

امیدپرواز یک آژانس ایده­پرداز

شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی امیدپرواز (سهامی خاص) بزرگ‌ترین و پرفروش­ترین آژانس مسافرتی استان خوزستان است که از سال 1383 با دریافت مجوز رسمی از سازمان هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران و سازمان میراث فرهنگی و گردشگری آغاز به کار کرده و هم­اکنون بزرگ‌ترین مجموعۀ آنلاین پشتیبانی در حوزۀ خدمات سفر و پرواز در جنوب ایران محسوب می­شود.

امیدپرواز مجری بسیاری از سفرهای داخلی و خارجی، تورهای گردشگری داخلی و خارجی و ارائه‌دهندۀ انواع خدمات سفر مانند رزرو هتل و اخذ ویزاست که با کادری مجرب و کارشناس­های حرفه­ای سعی کرده است تا رضایت مشتری را به بهترین شکل کسب کند. سایت این مجموعه با فعالیت شبانه‌روزی و پشتیبانی دقیق، در بیست‌وچهار ساعت روز پاسخگوی نیازها و مشکلات مراجعین است و دسترسی به انواع خدمات را برای مشتریان به شکل کاملاً ساده و راحت و سریع ممکن می­سازد. اپلیکیشن اندروید و ios این مجموعه نیز توسط دانشمندان داخلی طراحی و ارائه شده که قابل‌نصب بر روی انواع گوشی­های تلفن همراه هوشمند است و شما را قادر می­کند تا به‌راحتی به‌وسیلۀ تلفن همراهتان، برنامۀ یک سفر را جفت‌وجور کنید.

امروزه امیدپرواز نه‌تنها هماهنگ‌کنندۀ مهم‌ترین پروازهای استان خوزستان مثل پرواز اهواز تهران ، پرواز اهواز مشهد ، پرواز اهواز اصفهان، پرواز اهواز شیراز و ... است، بلکه برگزارکنندۀ بهترین و به‌صرفه‌ترین تورهای استان مثل تور کیش از اهواز ، تور مشهد از اهواز ، تور اصفهان از اهواز و... نیز هست. علاوه بر استان خوزستان، شبکۀ وسیع و قدرتمند ارتباطی امیدپرواز در سطح کشور نیز پاسخگوی بخش قابل‌توجهی از حمل‌ونقل هوایی و ریلی است. کارشناسان امیدپرواز با فکر، تجربه، خلاقیت و توجه به سلیقۀ مشتری، مطمئن­ترین و جذاب­ترین خدمات مسافرتی را طراحی می­کنند.

شرکت امیدپرواز با عضویت در انجمن بین­المللی حمل‌ونقل هوایی (IATA) و نیز عضویت در کانون جهانگردی و اتومبیلرانی کشور، موفق شده است تا از سوی نهادهای بین­المللی و کشورهای همسایه نیز مورد تشویق قرار گیرد. نتیجۀ سال­ها تلاش بی­وقفه برای رضایت مشتریان و خلاقیت و نوآوری برای ارائۀ خدمات بهتر و مؤثرتر در کنار رعایت استانداردهای بین­المللی صنعت گردشگری، برای امیدپرواز این افتخار را به ارمغان آورده است که چندین سال پیاپی به‌عنوان آژانس برتر معرفی شود و از سوی مسئولین صنعت حمل‌ونقل هوایی و گردشگری بین­المللی، کشوری و استانی تقدیر گردد اما مهم‌ترین سرمایه، اعتماد و اطمینان مشتری است که در طول این مدت همراه و همدل گروه امیدپرواز بوده است. برای تجربۀ یک سفر رویایی، امیدپرواز را از دست ندهید.

 

آدرس: اهواز - خیابان آزادگان (۲۴ متری) - روبروی باغ معین - مجتمع شهریار

پایگاه اینترنتیhttps://omidparvaz.ir/

خط ویژه: ۰۶۱-۳۱۶۵

 تلفن: 061-32232454 - 021775029910

 فاکس: 061-32232455- 021775029910

 موبایل: ۰۹۱۶۹۹۹۸۱۶۲

 پیامک: ۳۰۰۰۸۱۶۵

 ایمیل: info@omidparvaz.com

 

 




:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 9 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: